Annson...Brud 06

Här kommer tillsvidare några få bilder
före, under och efter på Ann´s hår till bröllopet sommaren 06.
Ann hade väldigt kort hår som synes på före bilden men vi lyckades med en svinrygg!!!!
Efter MYCKE spray, nålar och tålamod...... Fler bilder kommer senare....

   

image121

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                                                                                                                                               Brud; Ann

Kommentarer
Postat av: fanny

hej gumman! va glad jag blev att din kommentar! du är så go vet du det?! :) glad att jag fick lära känna dig! mer hoppas jag det blir! jag för över pengarna idag. har helt glömt av det i alla tankar och funderingar runt allt, förlåt vännen! men som sagt, idag fixar jag det :) jag hade ju sån sjuk huvudvärk innan med den är borta nu. kan nån slinga suttit skumt? hoppas du får en bra dag! jag ska pyssla till bröllopet med en kompis och städa innan, ser ut som en kaos här! ;D massa kramar!!

2008-04-04 @ 12:47:22
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: JTK

Fanny;
Ingen fara gumman...kom ju precis på det själv, lätt o glömma när det är mycke... Kan ha varit nån slinga som satt stramt men jag tror det kan va helheten och tyngden som gjorde det... Skönt iaf att huvudvärken försvann....
Hoppas det går bra med alla bestyr nu..ska kika in hos dig nu för att se hur det går....

Kramiz...

2008-04-06 @ 16:06:39
URL: http://janestipparochklor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0