Oväntat jobb härom dan....

När man minst anar det .......
O det blir det oftast trevligt oxå.... Om man är på rätt humör förstås...

O det va jag...hade sånt flyt den här dan..Hade en kund inbokad men en efter en dök mina vänner upp och vill uträtta det ena o det andra.....   O vi avslutade kvällen med middag tillsammans..

Eftersom vissa av de fick en intim vaxning, o en annan en ben vaxning o en bröst o rygg vaxning(dock man då!) så är det inte så mycke att lägga upp bilder på men.......

Jag fick till ett par hårt arbetande naglar(händer) oxå....med dekoration och fransk manikyr..... O de kommer här;


    Före.......

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Efter.......

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                                                                                                                                     Modell; Jöny






Kommentarer
Postat av: Team huggers

Hej!
Vad använder du för material?
Jag går och får naglar gjorda och hon använder gelé.
Ha en bra dag och lycka till med bloggandet.
Kattis

2008-03-09 @ 19:58:30
URL: http://huggers.blogg.se
Postat av: JTK

Jag jobbar med en gelé som heter BioSculpture....

/mvh JTK

2008-03-10 @ 18:57:51
URL: http://janestipparochklor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0