Sandra....före o efter...

Gjorde en förlängning på Sandra där jag använde 75st slingor......
Här kommer före bilder och resultatet...................



   FÖRE.......


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


   EFTER.......


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                                                                                                                             Modell;  Sandra


Kommentarer
Postat av: Team huggers

Svar: Jag har visst den andra gelén på mina naglar.
Jag ska skriva om sorg men just nu är det lite FÖR nära då det har hänt lite mycket i omgivningarna här. Men jag tänker mycket på HUR man ska skriva. Jag praatr ju om sorg på ina kurser jag ahr för ungdomar.
Ha en skön dag!
Kattis

2008-03-11 @ 15:08:28
URL: http://huggers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0